“Romania in Inima mea” un nou proiect de promovare a Romaniei turistice

De 2 ani de zile turismul romanesc se afla in colaps, iar operatorii din industrie sunt la limita supravieturii, cei care mai sunt. Interesul autoritatilor pentru dezvoltarea turismului romanesc a fost intotdeauna extrem de scazut, campaniile de promovare au fost ca si inexistente, iar faptul ca Ministerul Turismului nu este altceva decat o moneda de schimb in cadrul negocierilor din diversele coalitii face ca acesta sa devina precum omul invizibil…… acum e, maine nu mai e. Pe scurt, frumusetile tarii noastre au fost evidentiate in lume de catre Charlie Ottley sau Printul Charles oameni care au facut mai mult pentru turismul romanesc decat activitatea a 10 ministri de pana acum.

Vestea buna este ca pe langa autoritatile statului mai exista Asociatii sau Federatii care prin diverse activitati incearca sa reprezinte si sa apere interesele turismului romanesc, iar cel mai recent exemplu este noul proiect “Romania in Inima mea” un proiect initiat de catre Federatia Industriei Hoteliere din Romania ( FIHR ) , federatie care reprezinta peste 130 de unitati de cazare din peste 40 de orase, adunand in mare cam 16000 de camere.

Romania in Inima mea, este un proiect aflat la inceput de drum, un proiect de care Romania turistica are nevoie, un proiect in care ar trebui sa fie implicati toti romanii, un proiect in care au fost deja implicati oameni valorosi ( fotografi, cameramani, profesori, specialisti in turism ).

Romania in Inima mea, este un proiect in care am fost implicat din pozitia de voluntar alaturi de colegii mei din echipa, voluntari si ei, alaturi de care intr-un timp record am reusit sa definim si sa structuram bazele unui brand si liniile generale de comunicare.

Pentru a nu plictisi prea mult, as vrea sa adaug mai jos un teaser video al campaniei, insa nu inainte de a le multumi colegilor mei pentru ca m-au primit in echipa si pentru ca, dupa multa vreme, mi-au oferit placerea unui proiect de marketing si promovare.

Share: