Nu as vrea sa dezamagesc pe nimeni permitandu-mi sa incep acest scurt articol cu concluzia si anume ca marimea nu conteaza decat din cand in cand.

Acum, ca sa ma asigur ca vorbim despre acelasi lucru, as vrea sa spun faptul ca in cariera mea de pana acum am lucrat, in cea mai mare parte, pentru companii mari, pentru branduri mari care ma faceau sa ma simt sigur si bazat pe mine. De fapt, ca sa ma intelegeti mai bine, ma simteam asa cum se simt copiii de bani gata… smecheri pe munca altuia.

In ultimii 2-3 ani, lucrand pentru companii mici, am inteles cu adevarat cat de importante sunt alte lucruri care, ati ghicit, nu au nicio legatura cu marimea. Daca imi permiteti, o sa pun mai jos cateva puncte, mai exact 5, prin care o sa va dati seama de ce marimea nu reprezinta intotdeauna totul:

  1. Atunci cand esti mare, te uiti mai mult la ceilati decat la tine sau la clientii tai.
  2. Cu cat esti mai mare, cu atat frica decaderii este mai mare.
  3. Atunci cand esti prea mare, aspiratiile se transforma in temeri.
  4. Cu totii ne iubim clientii, insa pentru noi, cei mici, acestia reprezinta o comoara de care trebuie sa avem grija, iar pentru cei mari normalitatea.
  5. Timpul celor mici este concentrat 100% pe client, timpul celor mari este impartit 50% pe client, 50% pe concurenta.

In incheiere, as vrea sa va spun ca atunci cand am luat decizia de a-mi asuma responsabilitatea conducerii unui business mic, multi mi-au pus cruce crezand ca fara un brand mare in spate imi va fi foarte greu. Ce sa vezi? Chiar mi-a fost si imi este foarte greu, insa satisfactia fiecarei realizari este nepretuita si chiar nu trebuie sa fiu mare pentru asta.?

Sursa photo, aici.

Share: