Pareri despre Noul Clip de Promovare al Romaniei

Chiar daca nu imi plac spoilerele insa fiind masochist de fel, am preferat sa citesc pareri, opinii, review-uri despre cel mai nou clip de promovare al Romaniei inainte de vedea spotul. Ulterior insa, am plasat castile in urechi am activat optiunea HD si am inceput vizionarea lui influentat fiind de parerile, mai mult negative, pe care le-am gasit despre acesta.
Acum, pentru ca pot vorbi in cunostinta de cauza, pot spune ca mie mi-a placut. Consider ca voice over-ul si coloana sonora se imbina foarte ok cu copy-ul si imaginile foarte misto montate, iar astfel filmul de 3:33 minute tinde sa nu te plictiseasca. In acelasi timp trebuie sa fim constienti de faptul ca un spot publicitar ca si un film artistic sau serial este supus subiectivismului fiecaruia dintre noi, iar faptul ca niciodata nu poti multumi pe toata lumea este valabil si in acest caz.

Personal consider ca atata timp cat avem un produs turistic atat de bun asa cum este Romania, succesul incoming-ului nu sta neaparat intr-un spot publicitar ci mai degraba in actiunile in care este implicat el din punct de vedere al comunicarii. Un spot de peste 3 minute asa cum este acesta, care ne plimba prin toata Romania, prin toate anotipurile, printre traditii, prin cluburi si concerte, se poate armoniza foarte frumos cu publicul tinta cu conditia ca acestuia sa ii fie servite fix acele fragmente care sa-l inspire. De pilda, daca luam ca target turistii din Israel,  eu le-as servi acele fragmente legate de Bucuresti, de cluburi, de festivaluri, de nebunia vietii de noapte. Evident exemplele pot continua, insa pentru a nu plictisi prea tare va invit sa urmariti mai jos clipul oficial si eventual sa va dati cu parerea.

Enjoy 🙂

Share: